Kanaan och sockerchock

Vad har ni gjort idag då? Själv har jag varit och badat på Kanaan med några kompisar. Och ja, det kanske inte var en jättebra dag för mej. Det hände lite jobbiga småsaker innan men det värsta var när jag skulle gå och kolla vattentemperaturen.
Jag frös så jag hade satt på mej alla kläder jag hade med mej. Iallafall så gick jag fram till tavlan där graderna stog på.
Jaha sedär, 16 grader det var inte mycket. Sen skulle jag gå tillbaka till våran plats. Jag tar några steg och splasch! Så halkar jag rakt ner i en kall lerpöl. Inte kul. Men det tyckte förståss min kompis som stog och garvade över mej. Så alla mina kläder var blöta och kladdiga. När jag sen kom hem tyckte jag att jag förtjänade nåt sött så jag värmde upp ett paket frysta plättar och öste en massa sirap på de. Det var gott..
Kommentarer
Postat av: Stella

Så jag och ludde är bara "några kompisar"

2012-07-28 @ 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback