Marknader gör ont

Idag har jag varit på marknader med min familj. Två stycken! Jag fick så himla ont i hälarna från mina alldeles för platta skor som även gav mej skoskav.
Och sen igår var jag på stranden och solade. Utan solkräm. I ansiktet. Jag blev bränd. Väldigt bränd.
Så när vi gick där genom marknaderna med sol rakt i ansiktet så sved det regält. Det var inte särskilt kul.
Förutom det så var det okej, inte lika tråkigt som jag trodde att det skulle vara.
 
Lite bilder från idag:
 
                         Mitt goda knäckäpple..med kokos                                  Min fina bränna                          
                    Jag med de nya solglasögonen      Morfar som får fågelskit på sig  på                   
                  jag fick för att skydda mitt ansikte              sig för andra gången
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback