Lite blandat ifrån Öland

Hem ljuva hem och Stockholm ljuva Stockholm. Nu har det gått 5 dagar sen jag kom hem ifrån Öland och de dagarna har jag varit hemma och passat på att redigera lite bilder jag tog där. Jag hade det jätteroligt på Öland, eftersom jag hade Amanda där hela tiden. Enda nackdelen var att alla gick upp så tidigt varje morgon, men men livet är inte alltid perfekt... Jag tog faktiskt mitt första dopp i det blå (som också kallas havet) på Öland!! :) Vi hoppade också mycket studsmatta där nere, när alla fyra hoppade var jag rädd att den antingen skulle gå sönder och att alla skulle rammla ner på marken eller att någon skulle flyga av när man fick studsen!!! De hade också världens konstigaste öppning till studsmattan!! Tog mig hela helgen att komma på ett bra sätt att ta mig ut o in, men jag tror att jag hittade ett hyfsat bra sätt tillslut (Amanda har svaret på den frågan). Aja, men nu är jag hemma...

Vad ska ni göra under resten av sommaren då? Det enda jag vet är att jag ska åka utomlands. Så är det när man flyttar varannan vecka... Man har ingen aning om vad som ska hända, så man får ta dagen som den kommer helt enkelt!!!

(Hoppas du blev glad nu Maja!!!)

Här kommer bilderna

   

Bild nr 1: Ett hus som jag såg när jag och Manda var ute på en promenad.

Bild nr 2: En stenmur, finns massa såna på Öland.

Bild nr 3: Min rykande glass som jag åt i Söderköping.

   

 Bild nr 4: Natha i Söderköping.

 Bild nr 5: Jag på stranden.

 Bild nr 6: Påväg hem, där vi åt middag.

 

Bild nr 7: Jag o Manda skrev love på stranden med snäckor.

 

Förlåt för att det tog så lång tid med inlägget men alla vet nog hur datorer kan va ibland... Behöver inte säga så mycket mer om det, jag tror alla har varit med om det nån gång!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback