Korta inlägg=inga rubriker

 
Jag tänkte bara skriva ett snabbt inägg om att jag är i lilla Kalmar. Jag var tvungen att sätta alarm på kl 07:00 igår kväll! För vårt jättejobbiga tåg gick redan klockan nio. O sen efter tre timmar var vi tvungna att vänta i en och en halv timme för att nästa (inte lika jobbiga tåg,) tåg skulle komma. Men det gick rätt så bra ändå. Jag lyssnade på musik och såg på Desperate housewives så det gick rätt snabbt.
 
Allafall, meningen med det här inlägget är att jag ville meddela om att nu när jag är i vilda Småland så kommer det nog inte bli så mycket uppdateringar, inte från min sida iallafall. Jag ska försöka kolla om nicole kan skriva några inlägg.
 
     
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback